Sejururi Riviera Maya
¡Vacanţe MEXtraordinare!

Senzaţii * Impresii * Foto * 14-28 Martie 2012

Fiind curioşi din fire, la sfârşitul excursiei am pregătit pentru cei 13 participanţi un chestionar. Dintre ei, 6 la număr, toate "chicas", ne-au acordat permisiunea de a le publica opiniile, le mulţumim!!! Şi unde se adevereşte că bărbaţii sunt mai secretoşi decât femeile...

Chichen Itza 2012 Ruine Maya Ruine Maya

Ce anume v-a determinat să lăsaţi baltă ce făceaţi acasă şi să veniţi tocmai în această excursie?
Dorinţa de noutate, de o experienţă nouă şi frumoasă.+Plajă! (Maria Nicolau)
Mi-am luat un an pentru călătorii şi dezvoltare personală/autocunoaştere, introspecţie. Mexicul este destinaţia ideală (Peninsula Yucatan). Mai vreau! (Mihaela Tatu)
Am vrut să ajung într-un loc încărcat de seminficaţie cu ocazia anului 2012, a fost ocazia perfectă. (Sara)
Nu văzusem Mexicul, nu am reflectat prea mult, mi s-a propus, am acceptat. Simplu! (Puşa Hack * www.pusahack.daciccool.ro/.com * www.exotique.ro/.com)
M-au atras sălbăticia anumitor locuri, magia piramidelor, exotismul, aventura, sacrul. (The Dolphin)
Inspiraţia de a aface ceva diferit. (Cristina Popa)

Mexic 2012 Grup Foto Mexic 2012 Tulum Sian Ka'An

Ce imagine aveaţi despre Mexic ca ţară înainte de plecare? Aţi avut reţineri? Temeri? Aşteptări?
Am fost deschisă, fără absolut nici o aşteptare (Maria Nicolau)
Nu aveam nici o părere. Vroiam Echinocţiu la Kukulkan. Nu reţineri, nu temeri. Vroiam să văd/cunosc tradiţii, obiceiuri, folclor. Multă muzică mexicană. Ceva aşteptări cu privire la trăirile interioare dar nu majore. (Mihaela Tatu)
Nu ştiam nimic despre Mexic, aşteptările erau mai mult spre turism comercial de masă, plajă şi deşert... (sara)
Nici o idee, nici o aşteptare, temere. Ca de obicei plec "open minded" and "open hearted" (Puşa Hack)
Ştiam că e o ţară exotică şi colorată şi simţeam eu că m-ar putea fascina. (The Dolphin)
Nu aveam nici o imagine. Nu am avut reţineri, temeri, aşteptări. (Cristina Popa)

Plaja Mexic Plaja Mexic Plaja Mexic

Ce imagine aveţi acum despre Mexic, mai bine zis despre Peninsula Yucatan?
Aici este paradisul! Totul este atât de frumos, magic, firesc, superb! (Maria Nicolau)
Nu mi-au ajuns cele două săptămâni pentru a-mi satisface curiozitatea. Mai vreau! E o zonă pentru toate dorinţele, preocupările, planurile de vacanţă. Oameni extraordinari. M-am simţit "acasă". Repet: Mai vreau! (Mihaela Tatu)
Sunt extaziată, am găsit un loc plin de culoare şi savoare, înecat în vegetaţie, cu locuri miraculoase la fiecare pas, pesiaje care te copleşesc şi experienţe inedite. (Sara)
Nu cred că am o imagine clară despre Mexic, peninsula, ce am văzut noi, e superbă, turisctică, încântătoare. (Puşa Hack)
E GROZAVĂ!!!! (The Dolphin)
CALD, LUMINOS, PRIETENOS, ACASĂ. (Cristina Popa)

El Chofer Seara Mexicana Grup

Ce v-a plăcut cel mai mult din program?
Am stat 5 minute să mă gândesc la răspunsul ăsta şi nu am reuşi să îl găsesc. Totul! (Maria Nicolau)
Tot. Fiecare zi a avut o altfel de încărcătură energetică. Programul a fost făcut cu inspiraţie. După 2 săptămâni nu mă simt obosită. (Mihaela Tatu)
Am avut zile fabuloase, miraculoase, spectaculoase şi tot aşa... Nu aş putea alege una mai puţin intensă ca alta, dacă e să aleg doar una, ar fi experienţa şamanică. (Sara)
Absolut totul, fiecare zi mai amazing decât ca precedentă! (Puşa Hack)
Tot ce era natură sălbatică: laguna, mersul în larg cu barca, plaja din ultima zi, Sian Kaan; dar şi DELFINII :) şi piramidele care m-au impresionat nemaipomenit şi cenotele, oh, cenotele!!!! pădurea... (The Dolphin)
TOT, dar în special shamanul care ne-a băgat la cuptor :) (Cristina Popa)

Shaman Shaman Shaman

Preţul plătit vi se pare a fi cel corect?
Da. (Maria Nicolau)
Da. (Mihaela Tatu)
Experienţa a meritat din plin, am primit mult peste ceea ce poate fi evaluat în bani. (Sara)
Nu am idee, am refuzat să fac calcule, măcar în vacanţă, am uitat cât a costat, presupun că da. (Puşa Hack)
Da. e un preţ foarte rezonabil pentru ceea ce am primit. (The Dolphin)
DA (Cristina Popa)

Care a fost cea mai mare nemulţumire?
Plecarea de aici :( (Maria Nicolau)
Prea puţin spaţiu pentru păreri/manifestări artistice :) !!! Excursia a fost prea scurtăăă.... Mai vreau! (Mihaela Tatu)
N-am avut nemulţumiri, nici mari, nici mici... Neobişnuit, totul a funcţionat perfect... (Sara)
Nici mari, nici mici nemulţumiri. Câteva doleanţe au fost rezolvate de la început, totul perfect! (Puşa Hack)
Ei, am alergat noi aşa câteva zile, încât nu reuşeam să savurez în tihnă locurile şi magia lor... (The Dolphin)
NU A FOST (poate doar una mică, aş fi vrut să mergem undeva să dansăm pe muzică mexicană (Cristina Popa)

Pueblo Maya Coba Pueblo Maya Coba Pueblo Maya Coba

Pueblo Maya Coba Pueblo Maya Coba Pueblo Maya Coba

Ce comentarii aveţi de făcut la adresa organizatorilor? Acceptăm şi laude :)
Cele mai tari persoane. Sunteţi superbi! :) (Maria Nicolau)
Ei au fost sufletul şi creierul Aventurii Mexicane. Inspiraţi, foarte organizaţi, toleranţi şi disponibili, răbdători, discreţi, vin în întâmpinarea dorinţelor şi nevoilor tale. Îi ştiam de mult. Acum i-am cunoscut. - Mai vreau cu ei!!! - (Mihaela Tatu)
Multe mulţumiri şi cuvinte de apreciere pentru dăruirea, implcarea şi grija cu care ne-aţi înconjurat, ne-am simţit ca nişte copii într-o continuă zi de Crăciun în care nu conteneşti să deschizi cadouri! O sugestie: seara mexicană poate fi şi în primele zile. Cu mult drag, Sara.
Curajoşi, generoşi, profesionişti. Doar laude, apreciere şi admiraţie! (Puşa Hack)
Suntem nişte norocoşi :) Ne-a trimis universul doi îngeraşi, doi oameni tare frumoşi care ne-au ţinut în braţe două săptămâni, cu toare capriciile şi ciudăţeniile noatre. Îmi sunteţi tare dragi şi o să-mi fie dor de voi. (The Dolphin)
Nu sunt organizatori, sunt prietenii noştri în cel mai adevărat sens al cuvântului. (Cristina Popa)

Sian Ka'An Sian Ka'An Sian Ka'An

Sian Ka'An Punta Allen Sian Ka'An Sian Ka'An

3 comentarios:

Din ce scrie s-ar părea că Mihaela Tatu a fost de echinocţiu la Kukulkan! Tare! Sigur nu era Ku-Klux-Klan? Sau poate "Kukul" se referă la cucul din "Cucu şi pupăza"? Cu adevărat de 3 ori pupăză!

Presupun că nu le uşor unor ghizi ironici şi ireverenţioşi la adresa mofturilor religioase să conducă grupuri de moftangii urbani plecaţi la vânătoare de sacru. Ăăă... ce se-ntâmplă... sfârşitul lumii este inclus în preţ? Sunt necesari ochelari speciali, cu protecţie? Nu de alta, dar n-aş vrea să pierd nimic din magia spectacolului apocaliptic de sunet, lumină şi culoare, dar nici n-aş vrea să rămân cu vederea paradită dup-aia. Dacă, aşa cum se zvoneşte, sfârşitul lumii se amână şi anul ăsta, primim o parte din bani înapoi? La banii pe care ni-i cereţi sper că măcar o să ne rezervaţi locuri în faţă şi floricele!

Tare şi faza cu şamanii care practică ritualuri pentru grupurile de turişti! Sacrul - just one button-press away! At your fingertips! Pentru doar o "penquena contribucion, amigo"! Ca zburătorii din Papantla care execută un ritual sacru de chemare a ploii pe oră, pentru deliciul turistului.

Trist.

Aaaaoleo, hai c-am dat cu băţu-n baltă! Acu văzui, vericule, cine-i Anca NS (Elisa???)! Mă duc să mă culc...

:) ce-aş putea să-ţi răspund mi querido A.migo, ai fost... complet. Unii le ştiu pe toate, de mici.
Da-s curioasă, ce reprezintă Anca NS (Elisa???) pentru tine? Un somnifer puternic?

Trimiteți un comentariu